Ми прагнемо забезпечити вас продукцією найвищої якості. Ми надаємо гарантію на всі оправи та сонцезахисні окуляри протягом 12 місяців з моменту придбання. Також ми забезпечуємо постійне обслуговування товарів в мережі Lumioptics. У разі виявлення дефекту виробу, ми зобов'язуємося безкоштовно виправити чи замінити товар.
Гарантія поширюється тільки на вироби, які були коректно використані відповідно до їхнього призначення.
Гарантія не поширюється на пошкодження виробу в результаті механічних пошкоджень, недбалої експлуатації, недотримання правил використання, самостійної заміни лінз, елементів оправи або деталей, та фізичного зносу після завершення терміну гарантії.
Для отримання гарантійного обслуговування, необхідно пред'явити чек, що підтверджує придбання товару.
В разі необхідності, ми надаємо можливість обміну товару протягом 14 днів з моменту придбання.
Оптична лінза для окулярів після виточення в оправу не підлягає подальшому поверненню чи обміну. Проте, Ви можете зробити заміну діоптрій або повернути товар, якщо Ваше замовлення ще не було виконано.
Контактні лінзи належать до виробів медичного призначення та не підлягають поверненню.
Згідно з наказом МОЗ України від 19 липня 2005 р. N 360 "Порядок відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення" та Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Ви маєте право повернути товар при встановленні факту виробничого браку. У такому випадку лінзу необхідно повернути у блістері з розчином, в якому вона була придбана.
Обмін товару можливий тільки за наявності чека, що підтверджує придбання товару.